Posted in Kreativ/Hobby

Mine fugle

Jeg har været igang længe med at lave fugle skal have lavet en del og har lige her i weekenden fået lavet over 6 fugle så det dejligt jeg skal have lavet omkring 30 sæt så det bliver til 60 fugle.

Jeg skal bruge til jul da jeg skal på udstilling der (: Jeg glæder mig til og få solgt lidt af det jeg laver håber da folk kan lide det og synes om det så de vil købe noget af det jeg laver (:

Jeg har valgt at sætte øjne på dem så ser de så nuttet ud og så har jeg valgt at der skal hænge perler neden under på dem (: ELSKER mine fugle (:

Skriv et svar

