Posted in Konkurrence, Kreativ/Hobby

Snyd

Jeg sad en dag og kiggede på facebook og skulle så tjek min mail blev så overrasket over at jeg havde fået en mail fra panduraos hobby jeg undrede mig hvorfor skriver de til mig jeg fik at vide jeg havde snydt af nogen anden bruger der inde som mener det ikke kan lade sig gøre at få 14 like på 2 min jo det kan det så længe du har venner på facebook kan jo ikke gøre for du kun har 200 og jeg 1200 det ren og skær misundelse det hele i mit hovedet… Skrev inde på deres facebook side hvor det hele køre sådan her:

Hej Alle,

Jeg er den deltager, der har fået rigtig mange stemmer i Panduro’s konkurrence!
Jeg kan sagtens forstå, at I tror der er snyd involveret grundet de mange stemmer på kort tid! Men lad mig sige med det samme – INTET snyd er blevet brugt!!
Jeg ønskede blot som alle I andre at vinde denne konkurrence, da jeg elsker at være kreativ, men desværre er mine midler begrænsede, da jeg er studerende. Jeg tænkte, at denne konkurrence ville være oplagt, så jeg kunne forsætte min kreative side trods et ellers meget stramt budget! Derfor besluttede jeg mig for at kæmpe for 1. pladsen – jeg bad alle mine FB venner om at gå ind og stemme på mit bidrag “Blåt i gråt” og bad samtidig dem om at dele linket med deres venner! Desuden har jeg fået hjælp gennem diverse andre FB grupper! Dette betegnes vel ikke som snyd, men nærmere et meget ihærdigt forsøg på at vinde midler til at kunne gøre det jeg elsker mest! Jeg håber selvfølgelig ikke, at denne konkurrence skal stoppe pga. mig – jeg ønsker blot at alle skal vide, at der INTET snyd er indblandet i dette!
Jeg ønsker heller ikke at starte en kæmpe debat herinde om mine intentioner- nu har jeg meddelt at jeg ikke har snydt, og håber derfor at konkurrencen kan forsætte!

Mange hilsner
Lise Lorenzen

Jeg vil jo slet ikke snyde jeg har jo bare mange venner når jeg så smider den på min væg kan de også smide den rundt så lander den jo mange steder på facebook (: Så kan ikke se hvorfor dette er snyd…

Fik så en besked igen fra dem sener idag hvor i der stod:

Hej Inge-Lise

Vi tror ikke du snyder – vores teknikkere har endnu ikke fundet nogen mulighed for dette.

Dem der mener dette har endnu ikke fortalt os hvordan det skulle være muligt.

Jeg kan se at du selv har kommenteret på vores FB side idag, det er vi glade for. Vi stoler på det du skriver.

Mange hilsner
Thomas Panduro
Panduro Hobby A/S

Skriv et svar

