Posted in Konkurrence, Kreativ/Hobby

Tilda

Er så mega vild med tilda at jeg ikke lige kunne lad være med at vise jer hvad jeg er vild med ved hende jeg er jo med i deres konkurrence inde på panduro hobby og står stadig på første pladsen med over 1000 stemmer fra 2 pladen og vi er ved 4 september så jeg har en chance for at vinde de 5000 kr jeg kan vinde til den butik jeg har så fundt det jeg vil have for de penge meste tilda ting da jeg er så monster vild med hendes ting men viser så jer noget af det jeg vil have ikke alt da det kan blive rigtig meget (:

Skriv et svar

