Posted in Kreativ/Hobby

Tilda bøger og hæfter

Er vild med tilda sad og kiggede på mere fra hende skal have en masse fra hende hvis jeg vinder den konkurrence som jeg virkelig håber jeg gøre jeg fandt 7 bøger og hæfter med hende som ejg bare måtte have nu når jeg næsten vinder den der konkurrence så dem vil jeg gerne vise jer har ikke kiggede i dem endnu så ville da gerne høre mine læser hvad i synes om hendes bøger?

One thought on “Tilda bøger og hæfter

  1. I believe this is one of the such a lot important information for me.
    And i am happy studying your article. However want to commentary
    on few normal things, The website taste is great,
    the articles is in reality excellent : D. Good activity, cheers

Skriv et svar

