Posted in Bolig

Bolig (:

Jeg har fået tilbudt en bolig i Odense nu er det 6 gang jeg får et bolig tilbud på 2 måneder det lidt vildt men denne her er lige som jeg vil have det og jeg håber virkelig at det er mig som får den (:  Sender brevet idag og så må vi se om jeg får den (: Håber jeg sådan jeg vil da gerne fortælle lidt om den men siger ikke hvor henne det er (:

Boligen er fra 1991 og er på 64,7 km2 til 3500+ forbrug så det er ca 4200 kr ca (; Det ikke så dyrt at jeg har råd til det (:

Her er planteningen på den:

Jeg sad igår og tænkt hvis jeg får den er der ikke mange penge de næste 2 månede da jeg skal have møbler har endda lavet en liste inde på ikea’s hjemmeside og det løb op i ca 6500 kr så synes ikke det var slemt  (: Da jeg har ca 7800 kr til at købe møbler mad og andet for men jeg har jo også fødselsdag den 12 november så der kunne jeg ønske mig penge til møbler det samme med julen men der har jeg tænkt mig at ønske mig ting til lejligheden (: Så jeg kan få den lavet hvis jeg får den (: Men jeg har det sådan det hele skal gøres på en dag så jeg skal bruge 6 mand vi er 3 i forvejen (: Så skal have en eletrikker og en tømmer så er det hele hjemme og så skal man have nogen stærke mænd og jeg ved jeg kan få det hele ned i kirken (: Så det bare dejligt nu må vi se jeg beder for jeg får den håber det så meget (:

Her er listen over de ting jeg vil have har taget de vigtigste ting første alt andet kan komme bagefter nu må vi jo se om jeg får den som jeg virkelig håber på jeg gøre der er mange der siger de er sikker på jeg gøre men nu må vi se (:

2 thoughts on “Bolig (:

  1. Hej Lise,

    Tak for sidst – det var hyggeligt🙂
    Kan godt forstå at du ønsker dig lejligheden – sender lige lidt gode tanker afsted på dine vegne, og så må vi jo se hvad der sker !
    Ses søndag ….

Skriv et svar

