Posted in Konkurrence

Konkurrence

Jeg lavede en konkurrence i august men ingen tilmeldt sig undre mig meget er det fordi de ikke vil have det jeg havde som gevinst eller var der noget andet ivejen jeg undre mig meget der var jo ikke meget man skulle gøre men kig i det da jeg siger jer den køre igen i en månede så må vi se hvad der sker fordi jeg troede at jeg kunne starte en ny med nogen ruller a3 design ark og nogen øjne men nej kunne jeg ikke da ingen havde tilmeldt sig ): Men håber jeg da snart der gøre (: Så kom igang kære læser (:

Skriv et svar

