Posted in Kreativ/Hobby

Mine billeder

Jeg har idag sidet og kiggede på alle de billeder jeg havde gemt fra forskellige kreative blog bolig blog m.m. jeg ville gemme dem så jeg havde noget at kigge på en anden god gang men fik så en underlig ide som min ven mener men gøre jeg ikke jeg synes det er en fed ide at bruge som kort postkort eller som billede i det hele taget jeg har sat mig for at få lavet omkring 30-40 forskellige inde året er omme og håber dette kan lade sig gøre (: Der skal være nogen i soveværelset stuen og køkken når jeg får min lejlighed som jeg så meget håber på jeg får (: Hvad synes du om min skøre ide?

One thought on “Mine billeder

  1. Smukke ting du laver, du har en god farvesans. Jo mere man arbejder med tingene, jo dygtigere bliver man….så fortsæt med din gode stil…<3❤

Skriv et svar

