Posted in Kreativ/Hobby

Nye billede

Så har jeg fået lavet 2 billeder mit mål er at få lavet så mange forskellige så muligt på det her år der er jo kun 3 måneder tilbage og inde års udgang skal jeg have lavet så mange så muligt og det jeg skal have lavet ca er 30 stk så jeg har ikke så tralvt men nogen stk skal jeg da have lavet (: Elsker mine billeder de er så fede er de og så børnevenlige jeg skal have lavet nogen til alle rum nogen der henviser til alle rum der skal være ca 10 billeder i hvert rum så jeg har noget at se til (: Har lige nu lavet en pingvind og en elefant (:

Skriv et svar

