Posted in Andet

Rød eller blå blok

Ja jeg har snakket en del med venner familie og bekendt om det her hvem og hvad jeg skulle stemme på jeg valgt at brev stemme da det nok var lidt svært at stemme her fra når nu mit valg kort lå i sønderjylland ): Men sådan er det nu en gang jeg valgt så det at brev stemme let nok bare på kommunen og så stemmer du der og det kan du gøre uden dit stemme kort da det får du jo kun 2-3 dage inde valgtet men ja du kan ikke stemme to gange hvis du gøre kan ingen af dem bruge og du er ude af valgt men ja hvem skulle man stemme på det var så det store spørgsmål ? Jeg viste det ikke og da jeg stod der ja satte jeg bare et krys ved ikke om det rigtig eller forkert det må tiden vise for nogen har noget godt andre har ikke og det der det er svært ): Jeg har svært ved at se noget godt i Løkke og jeg kan se en masse godt i helle men er de ikke alle fulde af løgn nogen gange men man må håbe de holder de løfter de kommer med (:

Jeg stemmte ???

Skriv et svar

