Posted in Kreativ/Hobby

Nye hobby ting

Jeg har lige bestillede i sidste uge en masse nye hobby ting da der var udsalg i panduro hobby på 70% på mange af deres ting så kunne ikke lige lad være med at købe nogen af deres ting (: Jeg skal nemlig have lavet en masse ting til jul da hele familien skal have hjemmelavet gaver i år (: Glæder mig til og hente pakken på fredag i næste uge (: Så kan jeg gå i gang med at lave de ting jeg skal have lavet skal også igang med at lave mange ting til julemesse iår (:

Vil vise nogen af tingene jeg har købt ikke alt viser jeg da det er rimligt meget jeg har købt denne gang…

Skriv et svar

