Posted in Fester/Ferier, Kreativ/Hobby, Mode/shopping

Nyt sæt tøj

Jeg faldt lige over et sæt tøj fra H&M som jeg ville sætte sammen jeg fik det med posten idag skal nemlig bruge det til en fest jeg skal til hos mine bedste forældre de har været sammen i over 50 år og så skal jeg også lave en lagkage til dem af papir i guld håber de bliver glæde for den når den færdig skal også have lavet en sang og en tale (: Så håber de bliver glæde for det jeg laver til dem (: Glæder mig til og se deres ansigter (:

Opskirften på kagen kan ses her: KLIK HER

Her er billede af kagen:

Her kan du så se det sæt jeg har fundt til dagen (:

2 thoughts on “Nyt sæt tøj

Skriv et svar

