Posted in Bolig, Kreativ/Hobby

Fødselsdagsgave & Bolig

Så fik jeg lavet en fødselsdagsgave til min kusine i fødselsdagsgave så jeg kan pakke en gave ind til hende håber hun kan lide den (: Elsker den selv rigtig meget og ved jeg er dygtig ikke tit jeg siger sådan (:

Har her igår fået tilbudt en bolig samme sted som sidste bare en gade fra det sted da jeg ikke jo ikke fik den fra sidst så håber jeg får den denne gang står som nummer 2 så håber bare så meget på at jeg får den bolig jeg siger ja til i denne uge skal jeg gøre inde den 29 september så det gøre jeg elsker det sted og det er lige der hvor jeg vil bo boligen er lige som jeg vil have den så håber bare så meget på at jeg får den (:

Skriv et svar

