Posted in Bolig

Plint Elkedel

Fandt lige en fed elkedel jeg godt kunne tænke mig åhhh nej tænker jeg så når jeg ser den da den er i 9 forskellige farver og jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvad farve jeg bedste kunne lide så tænker jeg bare mon den kan fås i inpriasion eller sådan noget men sort er jo den farve der passer bedste til alt men som jeg tænker så tror jeg det ville være bedste at tage en anden farve for at være andelse for en gangs skyld (: De er bare så fede alle sammen på hver deres måde (: Men synes lige den er lidt dyr men så er det godt jeg har 30 års fødselsdag næste år så jeg kan ønske mig den der (: Kunne godt være jeg ville have den i koral eller grøn for de to farver i den er rigtig fede (:
Plint elkedel Sort

Plint Elkedel i trendy farver.

Flot og gennemført elkedel til mindste detalje.
Kedlerne er fremstillet i lakeret stål i et smukt design – og af høj kvalitet!

Kapacitet: 1.8 liter

Skriv et svar

