Posted in Mode/shopping

Fedt nederdel

Sad lige på Asos og kiggede og faldt lige over et fedt nederdel jeg rigtig godt kunne lide men ja den er fed i begge farver men hvad er godt og skidt ved den det er der jeg skal finde ud af det men ved ikke om jeg køber det måske måske ikke jeg ved det ikke men det må tiden vise jeg er mega vild med det..

ASOS CURVE Pencil Skirt In Flock Spot

DKK381.90

Plus size skirt by ASOS CURVE. Featuring a high waist with fitted darts, pencil style design with an all over flocked polka dot finish, centre vent to reverse and a concealed zip closure.

Skriv et svar

