Posted in Bolig

Nordhjem

Nordhjem Outlet er populær – endda meget populær!

 

Her myldrer det nemlig med helt fantastiske tilbud – hvor du kan spare helt op til 80% af normalpriserne.

Det går også rigtig stærkt – selv om vi køber store varepartier hjem – så er mange varer ofte udsolgte, inden vi får præsenteret dem i vores nyhedsbreve. Så det gælder om at holde øje!

Vi søger hele tiden nye leverandører til vores Outlet-afdeling. Har du 1. klasses varer – som passer ind i Nordhjems stil? Så er du velkommen til at kontakte vores indkøbsafdeling!

Jeg fandt lige nogen ting jeg var vilde med som jeg overvejer at købe kommer så an på om jeg får min bolig ellers så venter jeg med at købe dem da møbler er vigtig for mig ja jeg glemt at frtælle jeg fik ikke boligen sidste men nu fik jeg tilbudt en mere samme afdelling men en gade imellem dejlig dejligt glæder mig til og se om jeg får den sker på fredag hvor jeg får svar på om jeg får boligen… (:

Skriv et svar

