Posted in Mode/shopping

Shop amok weekendt

Jeg har virkelig og jeg mener virkelig shoppet afmok i weekenden kunne ikke lige lad være med at shop afmok så fik købt noget så meget at jeg ikke en gang selv har styr på det hele men ja sådan kan det jo gå igår var jeg ude og shoppe selv og idag med en veninde rigtig hyggeligt (: Elsker at shoppe hvis jeg har en veninde med (: Vil da gerne vise jer noget af det jeg har shoppet (: Købte også en masse tøj for uden det der kommer hen af vejen hvor jeg viser det (:

Skriv et svar

