Posted in Bolig, Uncategorized

Køber lejlighedesting

Ja jeg tænkte nu jeg ikke fik den anden lejlighed så ville jeg da begynde at købe ting ind til den så jeg begyndt at købe køkkenting m.m. i denne månede hvor jeg fik købt bare lidt fra fakta kvikley og søstrer green elsker virkelig skrigene farver men det skal også se godt ud før jeg vil have det (: Er meget for pasligt med hvad jeg køber for nogen ting det skal være brugbart men også pænt at se på… Det jeg købt elsker jeg meste cupcakeforme da de er i de fedeste farver blå, pink, gul og lilla fede farver (;

Men de her ting fra Søstre Green Cupcakeforme, Snacksfad og æbledeler.

Skriv et svar

