Posted in Andet, Bolig

Tænker i lange banner (:

Jeg sider her og tænker vildt meget hvad skal jeg dog ønske mig i fødselsdaggave den er rigtig svær så har bare sagt penge men nu ved jeg det nogen rør skåle fra eva solo som jeg har viste jer en gang som det eneste jeg ved jeg ønsker mig men der plejer at komme rigtig mange mennesker så overvejer den el-kede jeg så fra OBH nordic igår men om jeg skal ønske mig den er svært fordi der også er andet jeg gerne vil have overvejer næste månede at bruge 1500 kr på køkken ting så jeg får det jeg gerne vil have (:

Jeg vil så gerne snart have mit egnet jeg gider ikke skolehjemmes noget mere og flere og flere spørge om de ikke snart må se min lejlighed det kan jeg bare ikke lige nu da jeg ikke har noget sted endnu som er mit og som jeg kan sige er mit jeg vil frem over købe ind til lejligheden og håbe jeg snart får en lejlighed (: Gider ikke 9 km2 mere vil op og have 50-70 km2 istedet for (: Så kan jeg bedre indrette (: Vil snart have mit egnet (:

Skriv et svar

