Posted in Familie, Fester/Ferier

Min 50 års lagkage

Jeg fik lavet den her lagkage til mine bedste forældre farmor og farfar jeg holdt jo min tale men blev ikke som forvente men fik da sagt utroligt meget til dem som jeg ville (: Min farfar fik vand i øjnene og lidt efter fik min farmor også den kage lavet jeg fordi jeg forbinder dem altid med kage og kage er der altid charme lykke og sødme i og det forbinder jeg deres hjem med når man kommer ind i det jeg fortalte lidt om nogen mindre m.m. men det var en kanon guldbryllup fra fredag til lørdag og jeg nød det hele rigtig meget min farfar er typen der ikke vil mangle noget så vi fik så meget at spise så jeg har spist for et helt år skulle man tror men var også rigtig mæt efter det.

Skriv et svar

