Posted in Bolig, Mode/shopping

Nye ting

Jeg har lige købt nye ting til lejligheden som jeg synes jeg vil vise mine læser jeg er selv helt vild med det og jeg vil frem over købe lidt ting til lejligheden som jeg skal have mig (: Fra Januar laver jeg en sød lille opsparing og spar op til når jeg får lejlighed så jeg vil frem over kun bruge omkring 500 i månede på noget til lejligheden (: Der er så mange ting jeg kunne tænke mig men jeg skal finde ud af hvorfor en stil jeg vil køre for hvis jeg køre en bestemt stil så skal det være den og jeg skal ikke begynde at skift en eller anden mærkelig stil ud et halvt år efter (: Det kan jeg nemlig godt finde ud af (:

Købt opvaske bajle, teposer, kagegafler & dækservietter (:

Købte 3 fede kander fra fakta til 10 kr stk

Købt tekande, krus, langeskeer og salatske fra RICE

Skriv et svar

