Posted in Mode/shopping

Kangaroos vinterstøvler

Fik lige den fedeste fødselsdagsgave idag af min far og stedmor (: Hun prøvede at overtale mig til at få nogen vinterstøvler men ble ved med at sige det kan jeg selv betale m.m. og for mig var det vigtiger at få noget andet men så fandt jeg nogen fede nogen (: som jeg bare ikke kunne stå for men nej de var ikke i min størrelse og så kom hun med nogen andre som jeg bare ikke kunne stå for så min stedmor fik sin vilje med at give min vinterstøvler i fødselsdagsgave godt nok er der 3 uger til men lige meget jeg havde brug for dem (: DE er så FEDE er de (:

3 thoughts on “Kangaroos vinterstøvler

Skriv et svar

