Posted in Bolig, Mode/shopping

Lidt duge, puder, sengtøj m.m.

Ja faldt over tilbud i hm online så det har jeg bestillede til når jeg skal have lejlighed for jeg er igang med at købe ind til ting og sager kunne ikke stå for tingene og synes de var så fede

Kunne ikke lad være med at løbe  dugen og bordløber blev med cupcake kunne ikke stå for det da jeg synes det var så fedt og se på (:

Sengetøjet i lyserødt er så fedt og ser på og så sødt ud når de kommer på købt 2 sæt (:

Og pynte puderne kunne se så fedt ud i en sofa og dem kunne jeg heller ikke stå for så købt 2 stk (:

Skriv et svar

