Posted in Bolig, Mode/shopping

Sladderbladsmagneter (:

Var jo på hygge tur med min veninde idag og som hun altid er så hun sød og give middag (: Som vi altid gøre så shopper vi og ja vi kan ikke gå forbi tiger uden at skulle købe noget der inde jeg faldt over sådan nogen fede sladerbladsmagnetter til køleskabet havde søgt efter dem meget længe og ville så gerne have nogen og det fik jegogså da de var udsolgt i Odense købt 2 pakker så det er omkring 400 bokstaver og tegn (: Ved ikke om der er tal i har jeg ikke set efter om der var men er glad for jeg købt dem så har jeg noget til køleskabet når jeg flytter (:

2 thoughts on “Sladderbladsmagneter (:

  1. De er superfede de magneter! Jeg har dem selv – og der er tal i:) Desværre er fordelingen af bogstaver ikke særligt god. Jeg mener kun at der er fire E’er, eller noget i den stil.

    Og jeg bytter desværre slet ikke links🙂

    1. åååh ja synes også det mærkeligt at der skal være 7 H og 7 K det giver ingen mening at der kun skal være 4 E’er derfor jeg købt to pakker (:

Skriv et svar

