Posted in Mode/shopping

Jakke fra Asos

Jeg skulle have ny jakke fordi den jeg har kan ikke lukke sved ude og man blev mega våd når man kom frem til det sted man skulle når man havde cyklet og det var ikke så behangligt så har lige fundet en ny til omkring 800 kr ved det meget for en jakke men den kan holde i meget langtid og det er det der betyder meget for mig at den kan jeg stod længe og tænkte over hvad farve så jeg prøver noget nyt istedet for heltiden at tage sort så tager den i blå da jeg synes jeg ville være andeles for en gangs skyld og ja jeg er mega vild med denne jakke så det bare dejligt (:

ASOS Curve Exclusive Pleated Swing Coat Købes her (: KLIK HER

Skriv et svar

