Posted in Mode/shopping

Ny nytårstøj er fundt

Ja så har jeg fundt mit nytårs tøj jeg skal købe istedet for at købe en balkjole og så kun bruge den en gang hvert halve år går ikke så kunne jeg istedet købe denne kjole, jakke og taske jeg har fundt på Asos nu de endelig var kommet med noget fornuftigt tøj jeg synes om denne gang. Det er lidt halv dyrt men det giver samme pris som hvis jeg skulle købe en balkjole så jeg gøre det istedet for (: Da dette her giver mere mening end alt andet.

Kjolen fra Asos kan købes her (: KLIK HER

Jakken fra Asos kan købes her (: KLIK HER

Tasken fra Asos kan købes her (: KLIK HER


Skriv et svar

