Posted in Billeder/Foto/Fotografi, Fester/Ferier, Film/Tv/Musik

Kan ej husk

Kan ej huske om jeg nogensinde viste jer nogen billeder fra den gang jeg var til Take that koncert i København med min elskede søster Pia (: Jeg har aldrig i hele mit liv oplevede noget ligne det var så over mega fedt at jeg aldrig vil glemme det da jeg jo er så mega vild med dem jeg kan ikke lad være med at høre dem (: Det var tider den gang man var 14-16 årig hvor man hørt sådan noget musik (: Glad for jeg fik dem at se (:

Skriv et svar

