Posted in Bolig, Kreativ/Hobby

Sættekasse på den runde måde

Denne frække søde og sjov måde at lave sættekasse på er lavet af Karen Marie Dehn jeg fandt den via en blog og via der igen m.m.

Låner tekst og billede fra http://www.karenmarie.nu/968

Så så man lige mig! med portræt og det hele i Boligmagasinet – er jo ret vant til, at se mine ting i diverse blade og magasiner, men med portræt, puh ha det er alligevel noget andet. Ikke for at virke krukket, men jeg er bare ikke vild med at blive fotograferet – heldigvis var det Anitta, min gode samarbejdspartner, som tog billedet og det hjalp jo en hel del på oplevelsen. Nå men egentlig handler det jo om en opdateret sættekasse, som Jane og jeg har lavet sammen, det har de så bare valgt at undlade i teksten i Boligmagasinet :0(

Sættekasse ideen er inspireret af den flotte reol OTO100 fra Muuto, designet af Pil Bredal – den ser totalt andeledes ud, men princippet er det samme. Hvis man har børn der godt kan li´ at lave små opstillinger er ideen også rigtig fin og størrelsen bestemmer du jo selv.

Skriv et svar

