Posted in Bolig

Søger hjælp

Nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg kan finde sådan en lampe som på billedet har søgt og søgt efter den gøre ikke noget det brugt lamper skal bruge to i sort til væggen i soveværelset når jeg får en lejlighed håber der er nogen der kan hjælpe mig med at finde sådan lamper hvad hedder de? hvad koster sådan nogen? hvor finder jeg sådan nogen henne? Hjælp søges lige nu til at finde disse lamper (: Det må og skal kun være dem man bruger til væggen håber i kan hjælpe mig der ude så jeg kan finde denne lampe (:

4 thoughts on “Søger hjælp

Skriv et svar

