Posted in Kreativ/Hobby

Juleuro af cupecake forme (:

Jeg sad her tilliger og tænket det kunne være noget så fedt at komme frem med en ny ide kan være den er blevet brugt men for mig er det en ny ide (: Jeg fandt en sjov måde at gøre det på kan ikke huske om det er noget jeg har set eller noget jeg selv har opfundt for kan ikke rigtig huske det lige nu (: Men jeg vil da gerne fortælle jer hvordan jeg har gjort det for at den skal blive som jeg synes den skal være (:

Du skal bruge:

4×3 cupecake
3 piberenser
4×4 træperler
½ meter bånd
1 nål

Første skal du tage piberenserne og lave to buk på som vist på billede husk det skal være i begge ender.

Så skal du klippe en piberense i stk så den er i to dele og bagefter hæfte den sammen midt på begge piberenser så det bliver et + (: Snorre det rundt om

Der efter tager du noget garn og klip den længte du vil have sætter en perle i bunden og så laver du en knude der hvor du vil have cupecaken skal hænge og stikker cupecaken på og lader den hænge til der hvor du har sat en knude og sætter så en perle på oven over det gøre du 4 gange det samme som på billedet her.

Så når alle 4 er lavet binder du dem på enderne på piberenserne og i midten sætter du et bånd på.

Vutti og den er færdig.

Du kan lave den i alle de farver du vil og i alle de  søde mønster man kan få formene i du kan også bruge forskellige perler og snore som du helt selv bestemmer den kan hænge til jul den kan hænge året rundt du kan lave dem lige som du vil have det skal se ud (:

2 thoughts on “Juleuro af cupecake forme (:

Skriv et svar

