Posted in Medusa Copenhagen samling, Mode/shopping

Medusa Copenhagen samling

Jeg begyndt igår med at købe noget fra dette mærke jeg skulle kun have en ting men endt med at jeg fik mere med hjem end jeg skulle have haft med kunne ikke styr mig for jeg synes bare alt var så sødt skal have et juletræ & de andre snemænd når jeg får penge på mandag for synes virkelig det er så sødt det hele kan så godt lide det fandt på nettet en masse Hr & Fru Rudolf i mange udgaver skal eje dem alle men lige nu skal jeg kune købe det der er nødvendigt men ved jeg ikke kan styr mig (: Købte det hele i Sinnerup Odense (: Jeg har tænkt mig at vil samle på det for jeg synes alt er så sødt inde for det især deres dyr er så søde (:

Her er Hr & Fru Rodulf jeg fik dem for 149 kr de var sat halvt pris ned (:

Advants ting til at dekorer med og til at stikke i lysene.

Nogen små ophæng til pynt.

Og ikke minst mine Snemand Frøst & Frøkkentø.

Skal også have krubbespillet det skal så stå ude hele året synes det er så sødt at se på elsker den bare rigtig meget (: Og betyder en del for mig når nu jeg er meget kristene (:

Skriv et svar

