Posted in Online/Nettet

Lavede lidt om

Ja jeg lavede lidt om på min blogger da der var kommet nogen nye ting man kunne med den så tænkte det kunne være sjovt at lave den lidt op lavede bare header om med et billede og synes faktisk det mega fedt lavet (: Men synes det træls man ikke kan trykke på det ): men går nok håber jeg da for jer kan lave et link ude i siden til at komme tilbage til siden index hvis i gerne vil have det (:

Lavede dette flotte banner i skolen (:

Er glad for det ser sådan ud da det passer med siden (:

4 thoughts on “Lavede lidt om

  1. Hej Lise.

    Det ser bare super godt ud…. men du burde lave dit banner, så man kom tilbage til forsiden, når man klikkede på det. Jeg havde lidt svært ved at finde tilbage, da jeg havde læst på din profil.
    Min søn skulle have gået på samme skolehold som dig, kan jeg se, men han valgte istedet at udd. sig til animator på 3D college i Grenaa. Hvad skal du, når du er færdig i odense ?

    1. Hej *sms*

      Glad for du skriver til mig her inde (: Jeg skal have starte et firma op og håber jeg kan få nogen med på ideen skal ud og finde hjælper til det når jeg er færdig med den næste år i dec så glæder mig (:

      Ja jeg har prøvede at finde ud af hvordan jeg får det lavet på den men ved ikke hvordan jeg skal gøre det ): Kan du mon hjælpe mig eller? Bor du forresten på fyn eller? Siden din søn skulle have gået på den samme skole som mig eller?

      Knus

Skriv et svar

