Posted in Online/Nettet

Overvejer at være pro

Jeg overvejer at være pro i wordpress… Synes det er svært at vælge om man skal gøre det eller ikke jeg får mange fordele ved at være pro end at være gratis bruger men men det koster 530 kr ca og det er mange penge ud af min lomme de måtte godt gøre det sådan man købt 3 måneder af gange så ville jeg synes det var fint (: Men jeg vil overveje det stærkt for jeg kan få mange fordele ved det (: Du kan læse længer nede i mit blog indlæg hvad du får med i prisen og det er lidt oki men ved ikke  rigtig om jeg skal gøre det hvad synes du skal eller skal jeg ikke gøre det (: ???

WordPress Value Bundle (more info)

1 year subscription

Remove from cart

Domain Name & Mapping
5GB Space Upgrade
No Ads
Custom Design
VideoPress

Skriv et svar

