Posted in Bøger, Kreativ/Hobby

135 juleklip fra Netto

Fandt jordens fedeste bog til 29,95 kr i netto den er bare så fed kunne ikke stå for den så købt den da jeg kunne bruge mange af tingene i den til når jeg skal lave billeder bliver så fedt (: At komme i gang igen med at lave klip m.m. kan også lave julepynt med min søster på 8 i december når jeg har denne bog det bare noget så fedt det her jeg elsker den bog så virkelig meget jeg har fundt så meget godt i den kan være jeg en dag scanner den ind på computen og laver som pdf til mine læser kan være i kan bruge den (:

Skriv et svar

