Posted in Bolig, Køkken

Ikea kig

Ja en veninde fra skolen ville en tur i ikea istedet for bilka så det gjorde vi to nogen billeder der inde at noget af det jeg godt kunne tænke mig at have til når jeg skal have lejlighed jeg har det med at købe det nu så jeg ikke står den dag jeg får en og mangler tingene sådan er jeg bare jeg skal ikke stå mit i det hele og mangle tingene sådan kan jeg ikke leve for når jeg får lejligheden er der ikke mange penge at gøre godt med så det bedste at købe noget nu (:

2 thoughts on “Ikea kig

  1. Jeg begyndte at samle på sådanne ting og sager allerede, da jeg var 14. Da jeg så skulle flytte hjemmefra havde jeg alt fra champagnekølere til opvaskebaljer, gryder og vinglas. Min mand havde ikke så meget som en teske, så han skød virkelig papegøjen der🙂

    Så jeg forstår dig godt.

  2. Jeg har mange ting endnu men synes ikke jeg har nok så jeg skal have købt mere (: Håber jeg har alt når jeg skal have lejlighed (: Kan bare ikke bestemme mig lige nu om det gryder, pander eller pocolæn jeg vil have hvad siger du?

Skriv et svar

