Posted in Bolig, Køkken

Porcelæn

HVAD SKAL MAN VÆLGE HVORFOR EN FARVE OG HVAD FOR EN FORM…???

Det store spørgesmål for mig da jeg ikke en gang selv ved det men synes begge er så fede hvad sksla jeg gøre kan du hjælpe mig måske man kunne også halvt og halvt men nej det ville se for mærkeligt ud når jeg vælger det måske jeg bare skulle forholde mig i hvid så er jeg sikker men grøn og den blå er også fed det er virkeligt svært for mig at vælge hvad jeg skal vælge ): Håber nogen kan hjælpe mig (: Det hele er fra ikea (:

2 thoughts on “Porcelæn

  1. jeg har begge dele. Den blå serie er fantastisk, mens den grønne er knapt så dejlig. Tallerknerne er for store og tunge til dagligdagsbrug. Faktisk er de grå 3krs tallerkner fra Ikea dem der bliver brugt mest herhjemme🙂
    kh Emma

Skriv et svar

