Posted in Bolig, Køkken, Mode/shopping

Ikea shopping

Jeg to efter jeg havde været oppe efter noget andet og skulle vente i 3 timer gik jeg ikea da jeg ville have gryderne men købte mere end jeg skulle men lige meget for tingene kunne jeg jo bruge når jeg skal flytte her fra skolehjemmet håber bare jeg snart får den skide lejlighed for gider ikke bo her på skolehjemmet mere jeg er mega træt af at bo her på bvare 9km2 og det er totalt fyldt med alt muligt da jeg jo har købt så fandens meget og mangler meget mere endnu som skal købes (: Jeg skal have købt tallerkner, kopper, glad, badværelse ting og møbler men møblerne venter jeg med til jeg får en lejlighed så det spar jeg op til (:

Liste over det jeg købt:

7 – Grydesæt
1 – Tørstativ
1 – Pande 24 cm
1 – Stuppande
3 – Saks
6 – Glas brikker
3 – Lysestager
2 – Bordskåner
8 – Opbevrningsbøtter
9 – Bageforme
1 – Pastainsat
1 – Tøjhængestativ
50 – Klemmer
3 – Krukkrt m. hænger
2 – Stinger til væg ophæng
5 – s Kroge
1 – Bakke
1 – Trådkurv til ophæng på stang
1 – Dejskraber
1 – Sengetøj

Håber jeg husket det hele (:

Indkøbs vognen var næste fuld (:

Sådan ser det ud når man har købt så meget som jeg har og bonen bliver så laaaaaaaaang at se på av av pengepungen siger man så…

Sådan kunne man få alt med hjem på en cykel tørstativet på styrt og så kunne jeg cykel hjem var slet ikke hårdt endda (:

Alt kan lade sig gøre så længe men finder ideen (:

Skriv et svar

