Posted in Konkurrence, Kreativ/Hobby, Mode/shopping

Så kom det endelig

Lang vej jo længer den er jo mere kan man ikke vente så kom det endelig igår det gavekort jeg længe havde ventet på med posten jeg er glad for jeg har vundt et gavekort ved panduro’s hobby det er så dejligt så skal der shoppes idag jeg har fundt lidt jeg gerne ville have men ved ikke om jeg får alt med hjem det håber jeg da jeg gøre ville være rigtig dejligt hvis jeg går eller måske noget andet godt som jeg kan bruge til noget (:

Håber det bliver rigtig godt det jeg køber idag (: Glæder mig til og bruge gavekortet bliver rigtig godt at bruge det har lavet en liste over det jeg vil have her på billedet så kan du se hvad jeg vil have (:

Skriv et svar

