Posted in Cafe, Hygge, Mad, Natur/Udenfor

Københavner tur m. tempel

Total hygge i KBH jeg var sammen med nogen fra kirken Ida, Jytte & Mie er rigtig glad for jeg to med det var en rigtig god tur jeg nyde turen rigtig meget vi var i templet og gøre dåb for de døde det var jeg rigtig glad for jeg gjorde skal nok på et tidspunkt forklar jer hvad det går ud på (:

Vi vente i vente rummet og ind kom missionærene som havde været hos os i Odense (: En af missionærene kiggede og sagde what og krammede også rigitg meget og endt med de andre missionær også blev så glæde at vi fik gruppe kram af dem alle sammen (:

Bagefter da de var færdig og vi var færdige gik vi ud og spiste på noget der hed Tacco shop hvor vi spiste mad rigtig hyggeligt (:

Fik nachos med ost på (:

Skriv et svar

