Posted in Hygge, Mode/shopping

Mark-up fit aften

Jeg var her til aften en tur i the bodyshop sammen med 5 andre tøsser nogen fra kirken og nogen fra skolehjemmet rigtig hyggeligt vi startede med at for en forklaring på hvordan the body shop var stedede op og så fik en make over det var rigtig dejligt (:

Jeg var værtinde så jeg blev mega forklædet vi fik en pose med os hjem med nogen fede gaver i jeg købt også lidt og jeg fik en gave mere oven i fordi jeg var værtinde så fik en bøtte med creme (: En rigtig hyggelig aften jeg hyggede mig og tror jeg også de andre piger gjorde eller det håber jeg da de gjorde vi skulle kun give 50 kr pr. mand for sådan en aften (:

Skriv et svar

