Posted in Smuk

The Body Shop produkter

Jeg troede det ikke med mine egne øjene at noget dyrt skulle virke så godt som ting fra The body shop (: Jeg er glad for jeg har fik et start kit og noget body butter (: DET VIRKER OG JEG LYVER IKKE MEN DET VIRKER GØRE DET… (: ELSKER DEM VIRKELIG (:

Nutriganics™ Kit

Et udvalg af produkter i rejsestørrelse fra vores:

  • Nutriganics™ serie præsenteret i en stilfuld genanvendelig
  • toilettaske. Tasken lukkes med lynlås..
  • Indeholder:-
  • Nutriganics™ Foaming Facial Wash 50 ml
  • Nutriganics™ Refreshing Toner 60 ml
  • Nutriganics™ Smoothing Day Cream 15 ml
  • Nutriganics™ Smoothing Night Cream 15 m
  • Ca. str.:-
  • L: 175 mm x H: 120 mm x D: 55 mm

Body Butter Duo Vanilla

  • Dette produkt indeholder to cremer med forskellig fugtintensistet: en let creme til hudområder med brug for mindre fugt og en mere righoldig creme til tørre hudområder som albuer og knæ. Cremen har en lækker, forkælende duft.
  • •Tilfører huden fugt i op til 24 timer
  • •Efterlader huden blød
  • •Lækker, forkælende duft
Er monster glad for jeg  fik og det kan købes via deres hjemmeside også men jeg vælger at gå i butikken og køber det her når jeg har penge igen for jeg skal have det i større flasker til her hjemme og den lille rejsetaske til når jeg skal hjem til familien for jeg er monster glad for det da det har kæmpe virkning på mig og jeg følger det virker kan godt være jeg kun har brugt det en gang men ja jeg er rigtig glad for det da det frisker huden op fik så som gave en body butter som de kalder deres body-creme og jeg er også blevet vild med den så frem over inde jeg har været i bad vaske ansigte og når jeg er færdig bruge dagcrem og body butter  så jeg som nu jeg er så glad for jeg fik det i gave da det virkelig har effekt på mig (:

2 thoughts on “The Body Shop produkter

Skriv et svar

