Posted in Hjælp, Mode/shopping

Hvad skal man vælge?

Jeg står i dette dilama hvad skal man vælge når man finder nogen kjoler der er rigtig flotte jeg har fundt 4 på asos curve kjoler men jeg ved ikke hvorfor en jeg skal vælge til den første til nytår kan du mon hjælpe mig så ville jeg være glad jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave så håber i vil hjælpe mig der ude (:

Skrive kjole 1 kjole 2 kjole 3 eller kjole 4 ved hvorfor en i mener jeg skal have til nytår eller om jeg slet ikke skal have nogen ??? Det store spørgsmål…

6 thoughts on “Hvad skal man vælge?

  1. Hej!

    Tusind tak for din skønne kommentar på min blog🙂 Selvfølgelig vil jeg gerne linke med dig.
    Hvor har du en rigtig fin og hyggelig blog.

    Og jeg foretrækker den sidste kjole. Jeg synes, at den er sød, romantisk, sexet og feminin – sådan en god blanding af det hele🙂 Desuden synes jeg også, at den har en perfekt længde! Hverken for kort eller for lang!

    Kærligst
    Lene

  2. Jeg ville tage nr 2. da den ikke er for kort eller lang, og farverne er lige til nytår, syntes jeg selv. Tror også den ville side rigtigt godt. Du kan gøre kjolen elegant med nogen bløde krøller i håret. du kan også gøre den mere rå med at sætte dit hår op på en fed måde, og med nogen store smykker.

  3. Hejsa🙂
    Du har skrevet til mig på min blog, om vi skulle linke – og det kan vi sagtens. Jeg sætter dig på min blog nu🙂
    Jeg vil gerne se din kjole, som du har købt til julefrokost osv.🙂

  4. Hey! :))

    Kan se, at du har skrevet en kommentar på min blog, om om vi skal linke til hinanden.. Mener du på blogroll, eller?🙂

    – Svar tilbage på min blog😉

Skriv et svar

