Posted in Køkken

Fødselsdag/Dåsertid

Jeg har virkelig så mange dåser og her er bare nogen af dem jeg har liggen her på skolehjemmet har så mange ting at der ikke er plads til så meget så jeg skal have brugt de to sidste skuffer jeg har til at have noget af det i (:

Håber jeg kan få det hele ned i dem men nu må vi se for jeg skal have mit juletræ op så der bare er lidt julet her inde (:

Overvejer lyskæde til mit juletræ men ved ikke rigtig endnu (:

Så der ikke mere end 1 dag tilbage til jeg flyder fødselsdag 29 år gammel (:

Glæder mig til at fejer det i aften for min mors side og imorgen for min fars side (:

Skriv et svar

