Posted in Bolig

Organisere tingene

Jeg har valgt at lave lidt om på min værelse her på skolehjemmet møblerne er jo fast så jeg må finde en anden løsning det gjorde jeg så sidste dag selv om jeg ligger syg med lungbetændelse kan jeg godt lave noget men lidt efter lidt gjorde jeg det (:

organisere mine kasser og hobby ting nu skal de så småt fyldes op (: Jeg har da puttet lidt i dem (:

Du ser også to fuglehuse det ene er jeg igang med det andet skal jeg også have lavet når jeg er mere rask…

Elsker det hele rigtig meget jeg overvejer at få nogen mere af de små og de mellem små da de er rigtig gode at bruge til små tings opbevaring (:

Skriv et svar

