Posted in Jul

Min søde juleskov

Jeg vil gerne vise jer min søde juleskov jeg har arbejdet på mens jeg var syg har taget omkring 4 dage at få lavet da jeg ikke har haft det så godt ): Nogen der har en ide til en stjerne i toppen af juletræet (:

Er rigtig glad for mine dyr elsker dem rigtig meget (: Og nu når jeg ikke kan holde ordligt jul alså pynte op så må jeg jo finde en anden løsning (: Og det fant jeg ud af ved at pynt bordet så er der da lidt juleagtig igen (:

Elsker bare julen rigtig meget tænkt på at få nogen mini kugler til træet også…

Hr. Ugle er en sparbøsse jeg ikke kunne stå for den er så sød mit imellem (:

Skriv et svar

