Posted in Fester/Ferier, Mode/shopping

Kjolen er fundt

Jamen jeg har jo flere uger i træk ikke kunne finde ud af hvorfor en kjole jeg skulle have til nytårsfesten i kirken den skulle jo være værdig m.m. Og endelig fandt jeg kjolen ud af de 6 min veninde sagde jeg synes du skal vælge den fordi den har så mange træk som sexede, smuk, klassik, femini og så var den check og ikke nok med det så kan jeg sætte tons af accessories til og det gøre den endnu feder at have på så håber bare den kommer til at side godt når jeg får den købt i næste uge ved godt at 500 kr er mange penge på en kjole men den kan endda bruges mere end en balkjole kan derfor valgte jeg denne kjole (:

Jeg elsker den måde den er på den er så tjekt (: Mon jeg skulle overveje højehæle for en gangs skyld Mie fra kirken ville gerne lære mig at gå i sådan sko mon jeg kan lære det inde nyt år den skal bare ikke være højre end 3-5 cm ellers så jeg stået af (:

Fandt så også en tjekt taske til synes den er så fed til (: Og så skiner den jo lige til (: Det hele kan købes på Asos.com og de har så mange fede ting kig forbi siden (:

2 thoughts on “Kjolen er fundt

  1. Ih, det var lige den kjole, som jeg syntes, at du skulle have!! Den er så fin!!!

    Jeg synes nu også, at ballerinaer vil være rigtig fine til den kjole? Hvis du ikke er så glad for høje hæle, så find nogle flotte og anderledes ballerinaer eller brogues, som du kan bruge dertil?🙂 Og det er en rigtig fin clutch!

    1. Ja jeg er glad for jeg valgte den kjole var så bange for det ikke skulle være den men så sagde en veninde den kunne bruges sammen med så meget overvejer hansker til den også men ved ikke rigtig (: Hvad siger du?

Skriv et svar

