Posted in Bolig, Mode/shopping

Flere vigtige køkkenting

Fandt noget jeg er mega vild med som jeg bare må eje en gang næste år i starten af det nye år skal jeg have det til min lejlighed for så har jeg alt det man faktisk skal bruge i en lejlighed mangler glas, bestik og service (: Så har jeg alt der skal bruges og jeg fandt lige noget jeg var vild med (:

Bistro square hvid

Bistro square fra aida har et kvadratisk look og afrundede hjørner på tallerkener og kopper. Det gør borddækningen unik til enhver lejlighed. Spisestellet findes i to farver hvid og sort.

Cool by Mads Odgård

Cool bestikket er designet af Mads Odgård. Hans tanke med bestikket er at lave en fortløbende kontur på bestikket, så f.eks. bladet på kniven går ud i et med skaftet.

Hver enkelt del er behageligt og organisk formet, så f.eks. skeen – der laves i tre størrelser – ligger godt i munden. De tre skeer er en spiseske, en kaffeske og så den nye dessertske, som også kan bruges som børne- og morgenmadsske.

18.0 stål i en semi-satin polering.

Eva Solo drikkeglas, 38 cl

Glas fra Eva Solo til kolde og varme drikke. Glassene har det karakteristisk bølgemønster i bunden.

Glassene tåler maskinopvask og er varmefaste op til 130 C.

Leveres i æske med 4 stk glas.

Størrelse: 38 cl.
Materiale: Glas
Design: C. Jensen & H. Holbæk for Eva Solo

Skriv et svar

