Posted in Jul

Pakkekalender i December

Jeg har valgt at lave giveaway pakkekalender

Alle gaver bliver sendt mellem jul og nytår så du har noget at glæde dig til…

Sådan forgår det…

  1. Kommentar med en julehilsen (En pr. person)
  2. Der bliver trækket 1 pakke pr. dag (Du kan være heldig at få en eller flere løbene)
  3. Sådan trækker jeg vinder hver dag (Ud af alle kommentar hverdag finder jeg en vinder)
  4. Du kan midt i det hele være med.

Gevinster:

1x Lys (2 stk forskellige farver)
3x Papir (1 stk rulle papir fra søstrene green)
3x bånd (2 guld, 1 rød)
1x Øjne (1 stk pakke med øjne fra søstrene green)
1x Ugler (2 stk hjemmelavet ugler)
1x Fugle (2 stk hjemmelavet fugle)
3x Slik (3 stk slikkepind)
1x Perler (2 poser fra tiger )
1x Malling (1 stk guld malling)
1x Snor (5 meter hvid bånd)


Vinderne:

1 Dec – Katrin Julius
2 Dec – Ajnat
3 Dec – Christina
4 Dec – Katrine
5 Dec – Christina
6 Dec – Maja
7 Dec –  Maja
8 Dec – Christina
9 Dec – Katrine
10 Dec – Christina
11 Dec – Christina
12 Dec – Christina
13 Dec – Katrine
14 Dec – Katrin Julius
15 Dec – Ajnat
16 Dec – Maja
17 Dec – Christina
18 Dec – Ajnat
19 Dec – Katrin Julius
20 Dec – Maja
21 Dec – Ajnat
22 Dec – Maja
23 Dec – Katrine
24 Dec – Christina

14 thoughts on “Pakkekalender i December

  1. Juhuuu – har lige set mit navn som 1. vinder… JUHUUUU!!
    Har sendt dig en mail med min adresse…

    Rigtig god jul.
    Knus fra Katrin

  2. På loftet sidder Lise med sin julegrød,
    sin julegrød, så god og sød,
    hun nikker, og hun spiser, og hun er så sød
    for julefest er hendes bedste brød!
    Men rundt omkring står alle de små kager,
    og de bager, og de bager:
    “Så spis os nu du lille Jule-Lise”
    og de danser, danser rundt i ring!

    Glædelig 3. december Lise og tak for i aften🙂

  3. Heej Lise..

    jeg vil her med ønske dig en rigtigt god og glædelig jul
    og håber du for alt det du har ønsket dig🙂

    Mange julehilsener fra katrine🙂

      1. NEj har ikke glemt dig har været syg i 2 måneder og er det stadig min hukommelse er glemsom og jeg orker ikke særlig meget pga af den sorry mange gange

Skriv et svar

