Posted in Mode/shopping

Mine nye jakke

Har i meget meget langtid ledet og ledet efter den jakke jeg gerne ville have men aldrig rigtig været tilfest med den men nu fandt jeg den og så var den endda sat ned til 25% er jeg glad for så det var ikke så dyrt for en jakke fik den til 450 kr jeg havde godt nok 1100 kr af min fødselsdagspenge at bruge men nej ville ikke bruge dem alle sammen så valgt at bruge 450 af dem på en jakke og 100 kr på et tørklæde så nu jeg vinter kørene (:

Jeg elsker min nye jakke den er jeg glad for (: Den varmer så dejligt havde den på her til aften (:

One thought on “Mine nye jakke

Skriv et svar

