Posted in Jul

Julekort

Jeg har fået taget mig sammen til og lave julekort jeg har lavet det på en lidt sjov måde det skal gives til familien i denne måned nu vil jeg give julekort til familien og venner og det skal jeg gøre hvert år og de skal laves på computen hver gang fordi jeg er en nørd for ingenting (:

Denne her gang ser det andeles ud (:

Jeg elsker det (:

Kan printe det ud på skolensprinter skal bare have noget tykker papir til det så går det nok (:

Her er julekort’s ene side  (: Baggrunden på forsiden er på bagsiden (:

Skriv et svar

