Posted in Bolig

Perstel farver er hittet

Jeg fandt noget så fedt på en blog fra et andet land jeg vil vise jer her på bloggen jeg er selv mega vild med den måde hun bor på (:

Den er lys og dejlig at være i at man får lyst til flere gange at tage på besøg i den det gøre jeg ihvertifald da jeg rigtig godt kan lide den måde hun har tingene på der er så mange fede ting i denne lejlighed som jeg selv overvejer at bruge hvis jeg får en lejlighed…

Bloggen er http://sukkertoyforoyet.blogspot.com/ det der fra jeg låner lidt billede i kan selv kigge forbi (:

Skriv et svar

